Ar žinojai, kad užrašyti tikslai įgyvendinami daug greičiau? Tai patvirtino dar 1979 metais atliktas tyrimas, kurio metu buvo apklausti Harvardo universiteto magistrantūros programos studentai.

Tik 3 proc. apklaustųjų turėjo užrašę savo tikslus ir planą jiems pasiekti. 13 proc. studentų buvo išsikėlę tikslus, bet jie nebuvo niekur užrašyti, o 84 proc. apklaustųjų visai neturėjo išsikėlę jokių tikslų.

Apklausus tuos pačius žmones po dešimties metų, paaiškėjo, kad tie 13 proc. studentų, kurie tuo metu turėjo išsikėlę tikslus, šiandien uždirba 84 proc. daugiau nei tie, kurie neturėjo jokių tikslų. 3 proc. studentų, kurie buvo užrašę tikslus, po 10 metų uždirbo 97 proc. daugiau už neišsikėlusius jokio tikslo.

Kas vyksta, kai mes išsikeliame tikslą ir jį užrašome?

Kai mintyse svarstome, ko siekiame, ko mums reikia, kad būtume laimingesni ir labiau patenkinti savimi, savo gyvenimu, ir tai užrašome, į šių tikslų siekimą sukoncentruojame visą savo dėmesį – mums į pagalbą atkeliauja net mūsų pasąmonė.

Smegenų dalis, atsakinga už visos iš išorės gaunamos informacijos filtravimą, mums padeda susieti matomus, patiriamus dalykus su mūsų tikslais ir jų įgyvendinimu.

Siekių užrašymas ne tik sukuria stiprų emocinį prisirišimą prie savo tikslo, padidina motyvaciją, bet ir suaktyvina reikiamus smegenų centrus, kurie mūsų pasąmonei siunčia signalus su užduotimi tai apdoroti.

Tuomet, atrodo, netikėtai kyla išganinga mintis ar pastebime skelbimą internete, į kurį anksčiau nebūtume atkreipę dėmesio, o dabar jis tampa itin svarbiu tikslo siekimo procese.

Vadinasi, tikslas turi turėti stiprų impulsą, skatinantį veikti ir sukeliantį Tau daugybę teigiamų emocijų.

Tuomet ir Tavo pasąmonė tarsi koks GPS prietaisas padės siekti tikslo ir atves prie norimo rezultato.

Tikslų išsikėlimas turi be galo daug teigiamos naudos.

Tu išsivaduoji iš nusibodusios rutinos, prisiimi atsakomybę už savo gyvenimą, pats (-i) imi jį kontroliuoti ir pagaliau ne tik kalbi, kad norėtum kažką pakeisti, o kalbas keiti veiksmais.

Net ir toks nedidelis veiksmas, kaip tikslo užrašymas, tampa pirmuoju žingsniu link jo įgyvendinimo.

Tikslų įgyvendinimo planas „Kasdien arčiau savo tikslo“ yra ir sukurtas remiantis moksliniais tyrimais apie užrašytų tikslų naudą ir realizavimo rezultatus.

Šis planas apima keturis etapus: tikslų išsikėlimą, veiksmų planavimą, veikimą ir rezultatų vertinimą.  

Įrankio tikslas – padėti išsiugdyti discipliną kasdien bent po 1-2 valandas skirti artėjimui prie savo tikslo, iš anksto planuoti savo žingsnius, stebėti savaitės, mėnesio pažangą.

Rašyk, planuok ir dar greičiau įgyvendink savo svajones!

Parašykite komentarą

Jūsų el. paštas nebus publikuojamas. Pažymėti laukai yra būtini *

Įrašyti komentarą